latest media about #fantasyleague hashtag


Popular Post

indo_fpl @Sat 24 Feb 2018


MAIN NGEGASS! Tim ke-2 kita hari ini datang dari timnya bro @affanfarros yang ngegasss pake 3-4-3 😆 SUBS: Elliot, Carroll, Ogbonna, Kenny Gimana gak ngegass? Doi pake 3 striker yang semuanya potensial kalo diliat dari lawan 😄 Kerennya lagi, di belakang trisula itu masih ada pemain sekelas KdB sama akhi Salah 😁 Khusus si akhi, potensi ngegassnya doi gede banget apalagi main kandang vs Moyes FC yang gak terlalu konsisten 😁 Terus lainnya, walau ada dek Gea sama Otamendi, tapi untungnya gak ada H2H diantara mereka 😁 gak ada penyerangnya Chelsea sama Arsenal, jadi bisa dikatakan 'lumayan' aman walau harus masang mereka 😄 Kalo kasusnya enaK vs Milivo ini masih 'termaafkan'. Kalo enaK golin, Milivo cuma ilang 1 poin dari poin CS 😁 Nah, jadi gimana? Ada saran buat tim yang ngegass ini? 😆

Popular Post

indo_fpl @Sat 24 Feb 2018


2 NAMA BESAR TERPARKIR Formasi 5 bek bukan formasi favorit di dunia persilatan 😄 formasi ini dianggap beresiko, setuju? Tapi ada bro kita yang mau main resiko gede nih 😆 doi adalah @muniflima_ yang make 5-3-2. Formasi yang gak terlalu umum ditemui 👀 5 bek + 1 GK jelas jadi sorotan, kalo semuanya CS paling gak udah dapet 24 poin dulu tuh, dari 4x6 👀 Tapi ada yang unik nih 😄 sang manajer malah 'tega' memarkir 2 pemain yang kemarin ngegass di UCL, dek Gea sama Weli 😁 Mungkin karena pertimbangan H2H & ada subs yang dia lihat menjanjikan, makanya 'ditegain' aja deh 😄 Keputusan tepat? Atau ada saran dari para sodara? 😄 Nah, kalo soal kapten, abis ini kita bahas dikit 😄 SUBS: DE GEA, Gudmunsson, WILLIAN, Wilson

Popular Post

xflfanclub @Sat 24 Feb 2018


#repost @fantasyfootballsociety BREAKING NEWS: The Chiefs and the Rams are finalizing a trade that would send star CB to the Rams. Will Peters look good in the Rams jerseys? @rams @mpjuiceman - #rams #chiefs #marcuspeters #cb #trade #fantasyfootball #fantasy #football #nfl #xfl #cfl #nfc #afc #playoffs #uniforms #jerseys #fantasyleague

#rams #afc #xfl #cb #trade #football #playoffs #nfl #nfc #fantasy #fantasyfootball #repost #uniforms #jerseys #chiefs #cfl #fantasyleague #marcuspeters
Popular Post

xflfanclub @Fri 23 Feb 2018


#repost @fantasyfootballsociety If you were the Packers, which Receiver would you rather keep this offseason? They have expressed the need to get rid of one these 2 receivers this offseason due to cap issues. Jordy Nelson or Randall Cobb? #packers #fantasyfootball #fantasyleague #dynastyfootball #ppr #ffs #nfl #xfl #cfl #greenbaypackers #greenbay #nfc #afc #fantasyleague #offseason #vikings #bears #lions #champs #aaronrodgers #randallcobb #jordynelson #davanteadams

#afc #ppr #vikings #xfl #packers #lions #randallcobb #bears #dynastyfootball #nfl #davanteadams #offseason #ffs #champs #jordynelson #fantasyfootball #repost #greenbay #greenbaypackers #aaronrodgers #fantasyleague #nfc #cfl
Popular Post

fantasyfootballsociety @Fri 23 Feb 2018


BREAKING NEWS: The Chiefs and the Rams are finalizing a trade that would send star CB to the Rams. Will Peters look good in the Rams jerseys? @rams @mpjuiceman - #rams #chiefs #marcuspeters #cb #trade #fantasyfootball #fantasy #football #nfl #xfl #cfl #nfc #afc #playoffs #uniforms #jerseys #fantasyleague

#rams #afc #xfl #cb #trade #football #playoffs #nfl #nfc #fantasy #fantasyfootball #uniforms #jerseys #chiefs #cfl #fantasyleague #marcuspeters
Popular Post

indo_fpl @Fri 23 Feb 2018


3 TIM POTENSIAL, VARDY TERLARIS Terlepas dari strategi buat GW31, pemantauan pemain paling laris jelang GW28 berjalan cukup mengejutkan 😄 Btw, sodara-sodara apakah tau kalo ada 3 tim yang secara 2-3 GW ke depan jadwalnya potensial? Mana aja? . 🔥 Leicester 🔥 Swansea 🔥 Watford 🔥 Ada lagikah? 👀 Dan dari 3 tim itu, Supardi-lah yang paling laris, minimal sampe malam ini 😁 Itupun ada di peringkat 6! 👀 kalah lumayan jauh sama Aguero yang bakal main big match 2x 😕 Sbg bocoran, 2 pemain dari 2 tim di antara 3 tim di atas udah resmi aku sikat 😄 Coba tebak siapa tuh 2 pemain itu 😆 salah 1nya pasti gak ketebak 😅 Nekatnya lagi, aku sampe harus buang salah 1 pemain yang jadi investasi jangka panjangku 😕 siapa dia? 👀 Nah, kalo sodara-sodara gimana nih? Jadinya 'jajan' siapa? 😄 Udah tinggal besok lhoh, tim udah ready? 😁 Kalo udah & pengen coba masuk di final squad GW28, boleh digass via DM yak 😄 Tapi mohon bersabar, biasanya yang ngirim buanyak 😝

Popular Post

fantasyfootballsociety @Thu 22 Feb 2018


AJ McCarron won his grievance so now he is an Urestricted Free Agent. He is definitely one of the top QBs who will be available this offseason. The Browns had a trade for him before the deadline but it ended up falling through. Do you think McCarron ends up in Cleveland after @ajmccarron - - #bengals #browns #nfl #xfl #cfl #cincy #cleveland #hue #fantasyfootball #freeagent #qb #ajmccarron #facts #follow #followme #like #love #life #fantasyleague

#xfl #like #cincy #qb #love #ajmccarron #facts #nfl #freeagent #fantasyfootball #follow #bengals #browns #life #hue #followme #fantasyleague #cfl #cleveland
Popular Post

fantasyfootballsociety @Thu 22 Feb 2018


Name all of the people who you would draft before @obj in 2018 in the comments! - - Follow @fantasyfootballsociety @fantasy.football.freak @pitt.strong - - (Video via @savagefbsnags) - - #obj #followme #fantasyfootball #fantasyleague #video #draft #like #love #follow @obj #odell #odellbeckhamjr #giants #elimanning #manning #sterlingshepard #cowboys #ezekielelliott #dezbryant #nfl #xfl #cfl #nfc #afc #nfceast

#elimanning #afc #xfl #like #cowboys #love #manning #obj #nfl #nfceast #odell #ezekielelliott #giants #nfc #draft #fantasyfootball #follow #dezbryant #video #odellbeckhamjr #followme #fantasyleague #sterlingshepard #cfl
Popular Post

ufc3_fantasy_league @Thu 22 Feb 2018


🤜🏻Check out the Results from the Fight Card of the first ever UFC 3 Fantasy League Event!👊🏻 ➖ 👈🏻Swipe Left for stat sheet ➖ Follow @ufc3_fantasy_league for more Events and Epic Fights!👊🏻💥 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ #ufc #ufc3 #easports #easportsufc3 #fantasyleague #fightresults #fighthighlights #mmafighter #mma #muaythai #bjj #fights #fighter #conormcgregor #tonyferguson #khabibnurmagomedov #natediaz #knockout #submission #tapout #titlefight #mainevent #fightinggame #headkick #knockoutpunch #playstation #ps4 #videogames #gaming #ufc3fantasyleague

#fighter #mma #ufc3fantasyleague #easportsufc3 #fighthighlights #conormcgregor #tapout #knockoutpunch #titlefight #videogames #khabibnurmagomedov #ufc #headkick #fights #playstation #muaythai #knockout #fightinggame #easports #mmafighter #mainevent #natediaz #ufc3 #ps4 #fightresults #gaming #bjj #submission #fantasyleague #tonyferguson
Popular Post

fantasyfootballsociety @Thu 22 Feb 2018


If you were the Packers, which Receiver would you rather keep this offseason? They have expressed the need to get rid of one these 2 receivers this offseason due to cap issues. Jordy Nelson or Randall Cobb? #packers #fantasyfootball #fantasyleague #dynastyfootball #ppr #ffs #nfl #xfl #cfl #greenbaypackers #greenbay #nfc #afc #fantasyleague #offseason #vikings #bears #lions #champs #aaronrodgers #randallcobb #jordynelson #davanteadams

#afc #ppr #vikings #xfl #packers #lions #randallcobb #bears #dynastyfootball #nfl #davanteadams #offseason #ffs #champs #jordynelson #fantasyfootball #greenbay #greenbaypackers #aaronrodgers #fantasyleague #nfc #cfl
Popular Post

footballfirst01 @Thu 22 Feb 2018


The first leg of the round of 16 are done and here is our "Football First" Fantasy football league table, TOP 10. In the lead we have “FC Daredevils” owned by Bhawesh Bhawar with 477 points. The team of the round 16 first leg with 84 points is “Kerala Blazters FC”, his team is mentioned above. Congratulations to both of you and good luck to all for the second leg of the round of 16 matches. You can join us using the code above. #fantasyfootball #fantasyleague #ucl #uclfantasy #uclfantasyfootball #champions_league #uefa #championsleague #futbol #football #thebeautifulgame

#fantasyfootball #uclfantasy #uclfantasyfootball #ucl #championsleague #thebeautifulgame #football #champions_league #fantasyleague #futbol #uefa
Popular Post

fantasyfootballsociety @Thu 22 Feb 2018


The Broncos have said that they are going to release or trade CJ Anderson. They also said that they are comfortable with Devontae Booker as their RB1. This obviously makes his value go up. If the Broncos acquire Kirk Cousins, Booker’s value shoots through the roof in my book. Get him on your team! #followme #fantasy #football #fantasyfootball #dynastyleague #fantasyleague #fantasyfootballsociety #nfl #cfl #xfl #nfc #afc #like #love #elway #broncos #denverbroncos #kirkcousins #devontaebooker #cja #cjanderson #rogergoodell #rb #qb #thx #fantasyfootballfreak #ffs

#afc #xfl #like #qb #cja #love #football #broncos #elway #nfl #cjanderson #ffs #dynastyleague #fantasyfootballfreak #fantasyfootball #rogergoodell #rb #thx #fantasyfootballsociety #denverbroncos #followme #fantasyleague #nfc #cfl #fantasy #kirkcousins #devontaebooker
Popular Post

zacharysuhaimie @Thu 22 Feb 2018


Seri je pagi tadi uhuk uhuk... 😂😂😂 #championsleague #ucl #manchesterunited #sevilla #football #tmj #chelsea #mosalah #neymarjr #messi #neymar #coutinho #bolasepak #semuanya #bola #borussiadortmund #bayernmunich #arsenal #fmllp #fam #jdt #selangor #kualalumpur #stadium #grass #realmadrid #ligasuper #fantasyleague #fantasyfootball

#stadium #messi #fmllp #chelsea #ligasuper #coutinho #championsleague #sevilla #fam #football #manchesterunited #bola #semuanya #tmj #selangor #arsenal #grass #mosalah #neymar #fantasyfootball #kualalumpur #ucl #bayernmunich #neymarjr #fantasyleague #jdt #borussiadortmund #bolasepak #realmadrid
Popular Post

ufc3_fantasy_league @Wed 21 Feb 2018


🤜🏻Check out the Main Event highlights from the first UFC 3 Fantasy League fights!👊🏻 ➖ Conor Mcgregor vs. Tony Ferguson ➖ 🤜🏻Click the Link in my bio for the Full fight!👍🏻 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ #ufc #ufc3 #eapsorts #easportsufc3 #titlefight #mainevent #conormcgregor #tonyferguson #knockout #headkick #submission #tapout #highlights #fighthighlights #round1 #epicfight #mma #mmafighter #bjj #muaythai #dlc #fight #fighting #playstation #ps4 #videogames #fightinggame #fantasyleague #gaming #ufc3fantasyleague

#fighting #mma #ufc3fantasyleague #easportsufc3 #conormcgregor #fighthighlights #tapout #epicfight #videogames #titlefight #ufc #dlc #headkick #round1 #knockout #playstation #muaythai #fightinggame #eapsorts #mainevent #mmafighter #ufc3 #highlights #ps4 #gaming #bjj #submission #fantasyleague #tonyferguson #fight